Urmatorii termeni vor avea intelesuri specificate mai jos:

-Utilizator: reprezinta persoana care acceseaza prezentul website si care a acceptat termenii si conditiile generale de utilizare;
-Client: reprezinta persoana care acceseaza prezentul website, care a acceptat termenii si conditiile generale de utilizare, care initiaza si finalizeaza o comanda.
-Comanda: reprezinta un document electronic, generat ca urmare a accesarii prezentului website de catre un client, ce intervine ca forma de comunicare intre Uniforme Profesionale si client;
-Contract: reprezinta o comanda confirmata de catre Uniforme Profesionale, prin care este de acord sa livreze clientului produse si servicii, iar clientul este de acord sa primeasca aceste bunuri si servicii si sa efectueze plata acestora.

Prin accesarea, utilizarea sau achizitionarea oricarui produs, continut, date, informatii sau servicii prin intermediul website-ului nostru, utilizatorii/clientii consimt sa respectate Termenii si Conditiile Generale, precum si legislatia aplicabila.
Termenii si conditiile generale pot fi modificate oricand prin actualizarea prezentului website.

CONTINUT SITE SI DREPTURI DE AUTOR

Intregul continut al site-ului uniforme-profesionale.ro, incluzand, texte, imagini, grafice, butoane, elemente de grafica web, scripturi si orice alte date, este proprietatea S.C. Agil Popa SRL-D sau a furnizorilor sai si este protejat conform Legii drepturilor de autor si legilor privind dreptul de proprietate intelectuala si industriala.

Folosirea fara acordul scris a oricaror elemente de pe site-ul uniforme-profesionale.ro, sau a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare. Pentru a reclama drepturile de proprietate intelectuala puteti folosi adresa de mail contact@uniforme-profesionale.ro

Ne declinam raspunderea pentru orice situatie care poate aparea din cauza unor erori de software sau defectiuni tehnice aparute la server.

SECURITATEA DATELOR PERSONALE

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, site-ul nostru are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.

Scopul colectarii datelor este utilizarea lor in vederea facturarii produselor comandate.

Sunteti obligat(a) sa furnizati datele, acestea fiind necesare pentru crearea facturii pentru produsele comandate. Refuzul dvs. determina anularea comenzii. Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator in scopul livrarii produselor si sunt comunicate numai de catre Dumneavoastra.

PROCESAREA COMENZILOR

Prin lansarea unei comenzi pe website-ul uniforme-profesionale.ro, clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonica sau e-mail) prin care Uniforme Profesionale isi deruleaza operatiunile.

Pentru a se putea onora comanda cat mai rapid, clientul trebuie sa completeze toate campurile cu datele solicitate. Înainte de efectuarea comenzii, Cumpăratorul va consulta cataloagele, tabelele de dimensiuni şi instrucţiunile producatorului.

Dupa lansarea comenzii, clientul va primi pe adresa de e-mail indicata, factura proforma care va contine informatii privind valoarea comenzii in RON Ulterior, Uniforme Profesionale va contacta telefonic clientul pentru confirmarea comenzii si pentru informarea asupra costului de transport.

Acceptarea comenzii de catre Uniforme Profesionale se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Uniforme Profesionale catre client, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia.

Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui contract. Programul de preluare al comenzilor este de luni până vineri între orele 09.00 – 17.00, livrarea urmând a se efectua de luni pâna vineri între orele 09.00 – 17.00 prin curier.

În cazul în care aveţi o problemă cu o comandă şi doriţi mai multe amănunte, vă rugăm să trimiteţi mail la contact@uniforme-profesionale.ro sau contactaţi-ne la tel. 0764 414146 sau 0774 033660

PRETUL SI DISPONIBILITATEA PRODUSULUI

Preturile prezentate pe site sunt exprimate in RON si include TVA-ul. Uniforme Profesionale îşi rezervă dreptul de a modifica preţurile practicate pentru produsele şi/sau serviciile disponibile pe site, fără notificarea în prealabil a Utilizatorului sau Cumpărătorului.

Produsele de pe acest site sunt oferite in limita stocului disponibil. În absenţa unui produs acoperit cu o comandă, clientul va fi imediat informat, iar stocul va fi completat din depozitul producătorului, termenul de livrare fiind de 10 la 15 zile lucrătoare.

De asemenea, nu pot fi cerute despagubiri in cazul in care comanda nu poate fi onorata din motive intemeiate (lipsa produsului din stoc la furnizor, eventuale greseli de tiparire etc.).

LITIGII

Orice litigiu aparut intre Clienti si Societate va fi rezolvata prin cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata din Brasov, Romania.

DISPOZITII FINALE

Uniforme Profesionale isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari asupra site-ului uniforme-profesionale.ro, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens.

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Pentru orice lamuriri, va asteptam cu un mesaj la adresa contact@uniforme-profesionale.ro

Fiind de acord cu Termenii şi Condiţiile de Utilizare a site-ului www.uniforme-profesionale.ro, Cumpărătorul îşi asumă în totalitate consecinţele ce decurg din folosirea acestuia.

MODALITATE DE PLATA: In cazul produselor disponibile pe stoc, plata se poate face asfel:

In avans, inaintea livrarii, cu ordin de plata. La plata în avans cu ordin de plată, dovada plaţii trebuie trimisă către Uniforme Profesionale la adresa de e-mail contact@uniforme-profesionale.ro.Livrarea va fi efectuată numai dupa confirmarea plăţii în contul Uniforme Profesionale, respectiv:S.C.Agil Popa SRL-D
CIF RO 33863911, J08/1681/2014
IBAN RO35BTRLRONCRT0279043001
Banca Transilvania Brasov
In sistem ramburs, cu numerar la primirea produselor comandate prin curier rapid sau Posta Romana.
In cazul produselor si comenzilor personalizate, plata se va face in baza unei facturi proforma, cu avans 50% si 50% la livrarea produselor contractate.

ALTE CONDITII:

Cheltuielile de livrare şi transport a produselor comandate vor fi suportate de cumpărător.
Recepţia produselor reprezintă acceptul clientului că produsele au ajuns în stare bună şi o reprezintă semnătura pe documentele de transport şi fiscale legale, care constituie dovada încheierii contractului de vânzare-cumpărare, conform legislaţiei româneşti în vigoare.

Inainte de a face o comanda, parcurgeti cu atentie toate informatiile si imaginile ce insotesc produsul dorit pentru a va face o imagine clara si completa, si verificati daca produsul corespunde necesitatilor dvs din toate punctele de vedere. Daca totusi, detaliile furnizate nu va sunt suficiente, contactati-ne la adresa de email: contact@uniforme-profesionale.ro sau la nr. de telefon 0764414146. Va stam la dispozitie cu orice alte informatii pe care le solicitati.

În cazul returnării unui produs care nu se află în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate etichetele intacte, fără urme de deteriorare sau utilizare şi cu documentele care l-au însoţit), Uniforme Profesionale va considera returul nevalid şi va fi în drept să refuze restituirea preţului.

Toate reclamaţiile se vot transmite în scris, prin completarea unui Formular de reclamaţie, în maxim 48 ore de la data livrării către client, iar după acest termen aceasta nu mai este valabilă. Reclamaţia va fi însoţită de date concrete legate de numărul comenzii, numărul facturii, numărul coletelor, modalitatea de transport, motivul reclamaţiei, cauzele presupuse a fi condus la reclamaţie, pretenţiile clientului.

Uniforme Profesionale va răspunde reclamaţiei în termen de max. 5 zile de la primirea acesteia, în vederea soluţionării putând decide:

înlocuirea mărfii sau returnarea acesteia
remedierea mărfii reclamate pe cheltuiala sa
acordarea unei reduceri.
respingerea reclamaţiei. În cazul în care Cumpărătorul a returnat un produs şi solicită înlocuirea iar Uniforme Profesionale nu dispune de un produs identic pentru înlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului. Înlocuirea cu un produs similar se va face fară a include contravaloarea transportului produselor achitată de către Cumpărător care nu se rambursează.