Returnarea produselor

Inainte de a face o comanda, parcurgeti cu atentie toate informatiile si imaginile ce insotesc produsul dorit pentru a va face o imagine clara si completa, si verificati daca produsul corespunde necesitatilor dvs din toate punctele de vedere. Daca totusi, detaliile furnizate nu va sunt suficiente, contactati-ne la adresa de email: contact@uniforme-profesionale.ro sau la nr. de telefon 0764414146. Va stam la dispozitie cu orice alte informatii pe care le solicitati.

În cazul returnării unui produs care nu se află în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate etichetele intacte, fără urme de deteriorare sau utilizare şi cu documentele care l-au însoţit), Uniforme Profesionale va considera returul nevalid şi va fi în drept să refuze restituirea preţului.

Toate reclamaţiile se vot transmite în scris, prin completarea unui Formular de reclamaţie, în maxim 48 ore de la data livrării către client, iar după acest termen aceasta nu mai este valabilă. Reclamaţia va fi însoţită de date concrete legate de numărul comenzii, numărul facturii, numărul coletelor, modalitatea de transport, motivul reclamaţiei, cauzele presupuse a fi condus la reclamaţie, pretenţiile clientului.

Uniforme Profesionale va răspunde reclamaţiei în termen de max. 5 zile de la primirea acesteia, în vederea soluţionării putând decide:

  • înlocuirea mărfii sau returnarea acesteia
  • remedierea mărfii reclamate pe cheltuiala sa
  • acordarea unei reduceri.
  • respingerea reclamaţiei. În cazul în care Cumpărătorul a returnat un produs şi solicită înlocuirea iar Uniforme Profesionale nu dispune de un produs identic pentru înlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului. Înlocuirea cu un produs similar se va face fară a include contravaloarea transportului produselor achitată de către Cumpărător care nu se rambursează.